neděle 22. srpna 2021

A JE TO TADY


     Celé prázdniny jsem se na to chystala, ale znáte to - člověk nemá pro samé volno ani chvilku času nazbyt. O mně to tedy platilo dokonale. Prázdniny byly hektické přinejmenším tak, jak bude asi i celý následující školní rok, takže taková malá předpříprava :-). A na co že jsem se to chystala?

       Přece zakončit naše hafanské webovky. Po pěti společných letech se mi s vámi těžko loučí, tomu věřte, ale nedá se nic dělat, noví prvňáci už čekají, jak je budu cepovat. 

       Budete mít sice jinou třídu, jinou paní učitelku, já zase jiné žáky, ale to vůbec neznamená, že se nebudeme potkávat. Určitě vás všechny vždy ráda uvidím a budu se radovat z vašich úspěchů, které vám tímto na druhém stupni srdečně přeji.

Přikládám odkaz na zásobník fotek na Rajčeti, ať můžete zavzpomínat na všechny naše společné akce.

Fotografie

Jste prima kolektiv, tak se snažte i na druhém stupni táhnout za jeden provaz.




Velké poděkování patří také vašim rodičům, kteří mě vždy podpořili v mých mnohdy řekněme netradičních postupech.

        Tak a teď ještě hurá do zbytku  srpnových prázdninových dní !