úterý 7. dubna 2020

Několik postřehů s Google učebny

1. Učíme se učit v učebně
2. Snažíme se prokousat všemi nástrahami a zorientovat se v internetovém prostředí učebny
3. Pomáháme si vzájemně vychytat nefungující detaily
4. Myslím, že to naprostá většina zvládá a vše funguje, jak má.

Děkuji, že spolupracujete, plníte s dětmi zadané úkoly, udržujete zpětnou vazbu. Je mi jasné, že to není jednoduchá situace pro nikoho z nás. V následujících týdnech budeme pokračovat tímto stylem.
Podle dotazníku je učiva přiměřeně (jen asi dva jedinci - z vyplněných a odeslaných dotazníků) pokládají množství učiva za přehnané. Děti volají po úkolech z vlastivědy a přírodovědy, ale prioritou je momentálně čeština a matika, takže tyto předměty mají prostě přednost.
Snažím se nepřehánět to s učivem, ale je třeba, aby děti byly připraveny na to, že až přijdou do školy, budou prověřovány a nebude příliš času vše jim znovu vysvětlovat.
Někteří žáci bohužel učivo zodpovědně  neplní a i přístup k učení bude jedním z kritétií hodnocení na konci školního roku.

Přeji vám tedy hodně zdaru v další práci a kdykoliv budete mít nějaký dotaz, neváhejte a pište.